tisdag 19 maj 2009

Nu är det klar

I söndags var det premiär för oss att sova i vårt nya sovrum och sova i vår sängstomme. Var över ett halv år sen sist. Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, ville ha en fondvägg bland annat. Men tider räcker inte alltid till och inte heller pengarna. Men är ändå himla nöjd med resultatet. Dock kommer det bli en annan säng vart efter när tid lust infinner sig och sonen är frisk mer än ett par dagar i sträck.

Just nu är det bara det roliga kvar sänglampor ska upp, gardin ska beställas, hyllor och tavlor ska upp på väggarna. Sen ska det förberedas för mini som ska komma, är ju inte så jättelång tid kvar nu.



7 kommentarer:

Teggis sa...

Blev kanon bra.. Tycker sängen passa in bra...=)

lotta sa...

Tack, ja det blev inte så tokit med sängen. Ekar lite bra =)

Monka sa...

Jätte fin tapet!!

lotta sa...

Tack.jag tyckte den var lite så där i början men när den väl var uppe så blev den kanonsnygg.

Frida Asklund sa...

Jättefint! Ronnie börjar bli en riktig hejare på det där med renovering nu.

.....känd som Frida....... sa...

Jag håller med, mycket snyggt !!!

lotta sa...

Tackar. Ja tror jag måste hitta på något svårare till honom nästa gång han börjar kunna det där med att lägga golv och tapetsera nu.