torsdag 12 maj 2011

Egentid.

Idag har jag tagit mig lite egen tid. Började med att shoppa lite sommarkläder till barnen på stan. Känns som jag köper kläder och vips så är de försmå. Efter det bar det av för massage, fick det i present när jag fyllde jämt för ett tag sen. Och jisses OM det var skönt. Det var första gången jag var på avslappnade massage med absolut inte den sista. 
Sen bar det sv hemåt för gårdfest på barnens förskola. De var så duktiga och spelade på trummor som dom har gjort själva. Sjöng gjorde dom med. Är så mysigt och barnen tycker det är riktigt kul att vara där en kväll. 
Hade två trötta barn med oss hem. Men kvällen slutar ju inte alltid som man har tänkt sig. Just nu vakar ja över dottern som har kräks tre gånger nu på bara loppet av en timme. Så vi får ta och hälsa magsjukan välkommen hem till oss, R dom har tagit ledigt i morgon och allt för att vi skulle åka till landet och fixa. Det får bli en mysdag här hemma i stan istället. 

Ta hand om er. 

Inga kommentarer: