söndag 24 juli 2011

Karusell

När vi var på loppis förra helgen så var vi även på en lite marknad och där stod den. En riktig gammal karusell med träfigurer och trägolv. Så himla fin. Självklart fick båda barnen åka och R med. Har en liten dotter som ibland få för sig att gå av mitt i åkandet. 

Igår blev det en till liten loppissväng. Hittade en gammal nummerskylt som jag har letat efter, men korkad som jag var köpte jag den inte och den var ju självklart borta när jag ångrade mig. Så nu sitter jag här och är små arg på mig själv. Men kan ju lova att den tabben kommer jag inte göra om.
Men helt lottlös blev jag inte igår. Hittade två utsöta ljuslyktor från ib  laursen i en härlig turkost färg i fina mysiga affären romantiska ting. Kommer garanterat att bli flera besök i den affären. 

Just nu sitter jag på tåget till Göteborg med min syster, ikväll ska vi gå på konsert och i morgon blir det att gå i affärer. Var riktigt länge sen jag var i Göteborg så tips mottages tacksamt om affärer vi inte får missa.

Ta hand om er. 
Kram. 

Inga kommentarer: