onsdag 9 september 2015

Semester

Dags att uppdatera lite här inne, ibland blir det så att det riktiga livet kommer imellan uppdateringarna. Så blev det nu,  men vi lever och mår bra, vi har njutit av sommaren, semester på Öland och nu allra sist var jag i väg med mina fina systrar en vecka i Kroatien, en semester som mest bestod i att ladda batterierna, äta, bada, sola och njuta av gammal aktiektur. Vi har helt enkelt haft det riktigt superbra, vi landade i natt på svenskmark och måste säga att det var helt underbart att få komma hem och se familjen igen. 
Var på en båttur ena dagen och badade i en jättemysig vik, vattnet var alldeles turkost. 
Vi hittade en supermysig lägenhet precis intill havet, bättre kunde vi inte ha fått det. 

Nu är jag mer än redo för hösten med allt vad den erbjuder, förut är en tjejkväll ska bli så himla roligt att träffa alla äta och kanske dricka lite gott vin. Sen rullar ju vardagen på i en faslig fart, jobb, skola och dagis dagarna rullar på. Men skönt när vi kommer in i rutinerna igen. 

Idag ska fönstrena tvättas och det ska murras till lite här inne, känner att det är dags att mysa till det lite här hemma, nu kan vi ju elda i kaminen igen, mannen tjuvstartade lite med det i veckan nu när jag var borta. Så himla mysig årstid som väntas nu. Hög och klar luft, fina färger på träden väntas. Ja jag är helt enkelt redo för hösten nu och allt vad den har att erbjuda. 

Ta hand om er!
Kram


Inga kommentarer: