lördag 25 januari 2014

Igår

Blev vi eller snarare huset med takkupa. 
Det kommer bli så bra det här. Vi väntar och längtar för fullt här hemma. Att bo på ca 30 kvm börjar att tära på alla i familjen. Barnen längtar efter sina leksaker och jag längtar efter mina möbler och allt krimskrams. Ska bli så skönt att få börja packa upp allt igen. Nu kan man ju lite smått börja fundera på hur möbler ska så att det blir så bra som möjligt. 

Förövrigt kämpar vi på här hemma med kampen mot magsjukan. Var idag och inhandlade handsprit i alla dess former. Och en stor flaska så jag kan sanera golven här i drängstungan. Känns son det lätt blir att skiten bara går runt runt annars. Så det får bli vad jag sysselsätter mig med i eftermiddag. 

Ta hand om er!
Kram Lotta. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken lycka för er allihopa.
Vad skoj med lite inredningsbilder sen.
Du verkar vara en hejare på inredning;-)

Skura inte ihjäldig där hemma.
Krya!!

lotta sa...

Ja verkligen!
Ja äntligen kan jag snart börja lägga ut lite inredningsbilder igen.
Tack jag försöker så gott jag kan, tycker det är himla kul med inredning.
Ha en bra dag!