söndag 29 juni 2014

Finaste vänner och loppisdag

I fredag hade jag och min fina vän äntligen tid för att ses, det är så himla kul när vi väl kan pricka in en tid att ses. Och när vi satt här och pratade så knackade det på dörren, de allra finaste hade kommit. Å det gjorde en fin kväll helt fulländad. Få umgås med de allra finaste en kväll kan jag leva på ett tag. 

I lördag var det äntligen dags för en loppisrunda och fynd gjordes både av barnen, mannen och mig. 
Min fina våg som helt klart var det bästa fyndet på länge. Så fin!
Köpte även lite vikter till den. 
Och en fin gammal pinnstol som låg slängd i det höga gräset utan för loppisen fick följa med hem. Den står nu på tork på övervåningen och väntar på sågen. 

Ha nu en fin dag alla! 
Kram

2 kommentarer:

Vonka sa...

Så snygga grejer, puss <3

lotta sa...

Tack finaste du! Kram <3