onsdag 14 augusti 2013

En bit av västkusten.



Plånboken som är med på en av bilderna har jag skickat efter, jag tog hem några fler och i två färger till och det var ju en himla tur för när vi var på semestern så sålde till en jättetrevligt tjej i en butik i Falkenberg. Kul att det är fler som fastnar för dem. Jag är helnöjd med min plånbok. Inte så jättestor men jag får ändå plats med alla mina kort jag har.




Barnen hade länge sett fram i mot att gå på stranden och plocka snäckor när vi åkte i väg på semester och det är ju klart man måste plocka med sig en bit av havet, västkusten och sommaren när man väl är där. Jag hittade för länge sedan två fina glasburkar och de kom väl till pass nu. De står nu framme och visa våra fina skatter som vi hittade. Kanon att ha framme i vinter och kunna tänka på hur härligt det var även fast det just då är vinter, kallt och mörkt. 
Nu ska vi njuta av de sista dagarna innan allvaret börjat för stor och lite. Förskoleklass och förskola börjar nästa vecka. Nu håller vi tummarna för att de snabbt kommer in i grupperna och får nya kompisar. 
Ta hand om er!
Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilken fin liten stuga ni verkar bo i. skulle vara kul att se bilder invändigt, då du verkar ha smak för inredning.
30 km3 låter litet för ni verkar vara en stor familj. Hur får ni plats?

lotta sa...

Tack vad glad jag blir. Lite bilder ska jag nog kunna få ta. =)Det är trångt men vi har bara det vi allra mest vi behöver. Kläder mm. Och sängar till alla. Äter gör vi inne hos mina föräldrar. Det är inte det optimala men vi har bestämt oss för att det får gå den tid som återstår tills huset kommer. Men det går inte en dag utan att vi längtar tills allt är klart. Och då förhoppningsvis uppskattar vi ett eget hus väldigt mycket.