fredag 21 februari 2014

Förberedelser

Det blev ju tyvärr ingen flytt förra vecka för oss då besiktningsmannen från kommunen var/är sjuk. Men vi kommer köra dit våra saker (som vi fick lov till) i helgen, eller iallafall en del. Första lasset gick torsdags och det känns skönt att ha börja. Jag var där en sväng i fredags med då sotaren skulle komma och provtrycka kaminen. 
Och det gick kanon som tur var, så nu kan vi elda i huset. 
Passade även på att tabort skydden för bänkskivorna känns skönt att alla skydd för bänkar, dörrar mm är borta nu. 
Tanken var att hinna en hel del i helgen. Bära ner garderober mm. Det har oxå hunnit med,men utan mig och mannen då jag blev akutdålig på lördagen och var tvungen att åka in till akuten på lördagen de kunde inte fastställa vad det kunde vara och eftersom jag blev bättre så gick jag åka hem och återkomma på söndagen. Inte heller då hittade det något. Så det blev till att åka hem. Men idag är det nästa helt bra igen. Men nu hoppas jag på att vi får hålla oss hyfsat friska då det förhoppningsvis blir flytt för oss den här veckan. 

Ha nu en bra start på veckan och ta hand om er!
Kram Lotta 

Inga kommentarer: