tisdag 18 februari 2014

Kamin

Igår kom de och installerade kaminen. Blev himla bra. 
Den står mellan kök och vardagsrum. Hade fått för mig att den skulle placeras i vardagsrummet men hade jag bara tittat på planritningarna så hade jag ju sett att så inte var fallet. Det hade sparat mig en hel del grubblade över hur jag skulle möblera i vardagsrummet. Nu blev det helt plötligt betydligt enklare. Nu är det b
"bara" lite lister på golvet kvar och två plåtbitar som fattas ( vad vi ser). 

Så nu håller vi tummarna för att slutbesiktningen gå galant. Jag kommer nog dö en smula om de säger att vi inte för flytta in. 

Ta hand om varandra!
Ha en bra dag
Kram Lotta 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Braskamin contura 15000kr vi har en sådan. Gör snygg.
Blidde någon inflytt för er? Trist väder men blir nog bättre. Ha en go helg.
/kram

lotta sa...

Hej, nej tyvärr ingen inflyttning denna vecka pga sjukdom. Men hoppas på inflyttning snart.