lördag 15 mars 2014

Sol

Nu när vädret har varit helt underbart så har vi passat på att vara ute så mycket som möjligt på dagarna. 
Mini är  verkligen helnöjd när han får röra på sig lite. Han går ju så bra nu så han vill knappt sitta i vagnen, gå själv är han grej.  Härom dagen var jag och barnen ute och drog lite ris i vår lilla skogsdunge vi har precis brevid huset och mini var helnöjd när han satt och studera både pinnar och löv. 

Nu sover den lilla Herren ifråga och hans syster är ute och leker, själv ska jag jag hänga lite tvätt och styra. 

Ha en bra dag!
Kram
Lotta

3 kommentarer:

Vonka sa...

Hihihi söta lilla mini så spännande det är med pinnar och löv <3 Puss på er.

lotta sa...

Haha ja han var helnöjd vill jag lova. Jag kan fortfarande inte kometera på din blogg, det funkar unge att skriva in koden man får. :-( vart köpte du pumparna till diskmedel och tvålen? Var supersnygga. Puss på er med.

Vonka sa...

Men vad konstigt.....Jag köpte dom på Butiken vid Lekhuset, Form Selection Puss.