onsdag 9 april 2014

Älskart!

Innan vi flyttade in i huset så hittade jag sängöverkast till barnens sängar. Tycker det ser mycket trevligare ut med sängöverkast när man har bäddat sängarna och sen vill de ju gärna sitta i sängarna på dagarna och det är inte så fräscht att gå och lägga sig i en säng säng som inte är ren. Hur som helst så visste jag på ett ungefär hur jag ville att de skulle se ut. Och jag är ju inte på stan speciellt ofta så blev himla glad när jag var inne i en matbutik och hittade dessa. 
Dotterns säng, älskar färgerna och lappmönstret.
En närbild på tyget. 

Sonens säng, passar perfekt med resten av han rum. Och enså länge får jag ju vara med och bestämma lite hur det ska se ut. 

En närbild på hans tyg med. 

Nu ska vi snart packat in oss i bilen och åka till stan för att klippa oss, väldigt välbehövligt vill jag lova. 
Ha en bra dag i regnet!

Kram

8 kommentarer:

Vonka sa...

Så himla fina dm är.
Passar perfekt.
Kramar <3

lotta sa...

Ja det blev super och både jag och barnen är nöjda. :-) kram

John och Jacks mamma sa...

Jättefina överkast, finns de kvar i butik tror du? Var köpte du dem?
Jag har ett tråkigt från Ikea till John som jag gärna skulle byta ut.

lotta sa...

Tack, jag är osäker på om de finns kvar, men de är köpta på Lidl. Hade inte förväntat mig att hitta dem där. :-) hoppas du hittar något fint.

lotta sa...

Kan ha varit på netto förresten jag köpte dem på. :-)

John och Jacks mamma sa...

Aha, ok. Ja då finns de säkert inte kvar. Om du inte köpte dem denna vecka? De har väl mest sådana varor veckovis har jag för mig.

lotta sa...

Nej tyvärr inte köpte dem i jan/feb innan huset blev klart. :-(

Anonym sa...

Hör efter med personalen på lidl de kan ha på lagret. De kan vara något skönhetsfel och då fanns det bara några ex. Lycka till!!