onsdag 2 april 2014

En liten titt på hur det ser ur.

Ja en liten hint om hur det ser ur när stolar och kabeltrumman är på plats, lite färg och blommor så blir det nog kalasbra det här. Huset ska ju självklart målas med. Gruset som ligger vid entren och stolar är det vi har hållt på att köra ut i två helger nu, det fortsätter runt på kortsidan av huset med där groventren är och där vi parkerar bilarna. Vi är himla nöjda med resultatet vi har åstakommit hitills.



 Här är nästa prejekt vi ska ta tag i slänten på framsidan av huset ner mot vår väg, den ser ju inte allt för rolig ut just nu. förhoppnigsvis hinner vi börja lite i helgen som kommer så jag kan visa er hur jag har tänkt. Bara hoppas på att det blir bra nu med.
Nu ska jag forsätta plocka här hemma i sjustugan, magsjuka barn har vi här hemma.


Ta hand om er i det fina vårvädret!
kram

3 kommentarer:

Vonka sa...

Det blir kanon bra det där gumman, kramar.

lotta sa...

Ja jag tror det. Just nu ser det himla grått och trist ut men lite målarfärg och lite blommor och krukor så blir kanon.
Kram

John och Jacks mamma sa...

Vad kul med ett bekant ansikte i bloggvärlden och att du lämnade en kommentar hos mig :)
Var ett tag sedan jag kikade in på din blogg men nu har det hänt grejer ser jag! Roligt med hus, vi är också nyblivna husägare :-)