fredag 9 maj 2014

Tavlor och speglar.

Vår hall är långt ifrån klar, inredningsmässigt. Det ska upp både en tavlor och framförallt en spegel eller två. 
Jag gillar inte att det första våra gäster ser är en halv inredd hall. Men byrå/köpmanadisken skulle jag vilja byta ut. Vill ha en lång ganska smal byrå med många många lådor. Så det blir till att hålla ögonen öppna i sommar på alla loppisar. 
Under tiden ser det ut så här i vår hall. Det är den här byrån som jag vill byta ut. Väggen är mycket längre och det stör mig. En spegel ska upp över byrån, det känns så himla naket ut just nu. 

 Undertrappen ser det ut så här, här är jag nöjd, byter ut sakerna lite när lusten kommer på men bordet bara älskar jag. Hittills det bästa och billiga loppisfyndet jag har gjort. 

Ha en bra dag!
Kram

Inga kommentarer: