tisdag 14 oktober 2014

Färgsprakande höst!


Ja gisses vad fort dagarna och veckorna går nu.
Jag älskar verkligen hösten och att hela skogen bjuder på en färgsprakande vy. Njuter verkligen av utsikten från vårt hus. 

Och hösten har ju hittills bjudit på otroligt fint väder. Och nog är det allt bra mysig att krypa upp i soffa på kvällarna med en eld i kaminen och tända ljus på bordet. Att få boa in sig lite med lite mörkare färger i inredningen, pyssla lite inne i huset igen. Det har fått ligga lite på i nu under sommaren. 
Att lite smått börjar planera årets jul, vår första i huset. Å jag längtar redan! Hoppas och håller tummarna för att det blir en vitjul i år. 

Men det är ändå med lite sorg i hjärtat som jag plockar fram höstkläderna till barnen och  mig.  
Sommaren gick så otroligt fort (som alltid) och jag hann inte riktigt med allt som jag hade tänkt. Men det är tur att det finns bilder att titta på och en massa härliga minnen att plocka fram när längtan blir lite för stor. 

Ta hand om er!
Kram



Inga kommentarer: