fredag 27 mars 2015

Födelsedag!

Älskar att bli uppvaktad med blommor  på födelsedagen. Eller ja vilken dag som helst går bra att ge mig blommor. ;-)
Dagen blev väldigt lugn, de stora barnen hade varsin kompis med sig hem så det var himla lugnt här hemma. ;-) och kvällen spenderades i stallet med en häst som var mer grå än brun. Och sen avslutades dagen/kvällen i soffan. Precis i min smak. 
En lugndag förutom ett besök på vc som resulterade i en kur med antibiotika i fem dagar, men sen hoppas jag verkligen att vi får vara friska ett bra tag framöver. 

Annars är det himla lugnt här hemma, förbereder för att stå på loppis i morgon, hoppas att jag säljer en del så man slipper plocka ner allt igen på kvällen. Har börjar rensa bland barnens kläder eller de kläder alla har vuxit ur. Så syrran var här förut och hämtade en hel påse med kläder, och sen ska jag lämna en påse till barnens kusin. Känns skönt att ta tag iallafall kläder, kan ju inte spara på allt. 

Ha en fin dag!
Kram 

Inga kommentarer: