måndag 14 oktober 2013

När det är som finast

Ja då är det dags att kasta dem snart. Blommorna! Tänkte att jag skulle spara pelargonerna till nästa sommar. Hoppas på att de överlever en vinter i jordkällaren. 


Annars försöker vi kurera oss här hemma. Jag har hostat så mycket i helgen att jag har träningsvärk. Visslingen är det inte helt fel med träningsvärk men då vill jag gärna träna och veta att jag har gjort något bra. Men men det kommer det med, när jag kan börja träna igen. Vågen visar iallafall på minus. Och det är inte helt fel då det finns lite gravidkilon kvar att ta av. 



Måste bara visa en bild jag tog när mini och jag var på väg hem från tomten. ( tänk att det ska vara så svårt att inse att det inte går att göra så mycket när man har feber) Så vi njöt av utsikten på vägen hem. 
Nu ska jag väcka mini och så ska vi åka iväg och hämta liten. 

Ta hand om er!
Kram

6 kommentarer:

Anonym sa...

ohhh så vackert ni har det där.
Krya på er nu.

lotta sa...

Tack ja nu hoppas vi på att vi är på bättringvägar.

Anonym sa...

Nä, inte ska du slänga de fina blommorna.

lotta sa...

Nej de får vara kvar ett litet tag till. Har inte hjärta att förstöra dem än. =)

Anonym sa...

Den skogsbilden skulle kunna bli en jättefin tavla.
Tusan vad fint!

lotta sa...

Tack, ja visst blev den bra. Det var en riktigt riktigt fin morgon/förmiddag.