fredag 6 december 2013

Hej mitt vinterland

Idag var det dags, barnen var superglad när de tittade ut genom fönstret idag. Stor sjöng och jublade hela vägen in till morfar och mormor idag. 



Bilden är tagen nästan hemma hos oss liten, mini och jag var ute i stormens svens framfart idag. Mini skulle till BVC och få en okejstämpel i tumpan och det fick han ju med bravur. Sen var det dags för sprutor och det är verkligen inte min grej men det är ju bara att bita ihop. Men mini var superduktig efter första grät han inte och enfter andra så var han ledsen en kortkort stund. 
Nu ligger han nerbäddad och sover, liksom han syskon. Så nu väntas bara mannen hem så är det helg. 

Grunden till huset är förövrigt klart nu är det bara lite jobb för oss kvar att göra. Lägga ut lite rör/slang så vi någon gång i framtiden kan ha lite belysning ute. Vägen är med klar och provkörd med och gisses så bra det blev. Nu har vi en helt egen liten vägsnutt. 

Ha nu en bra kväll!
Kram Lotta 

2 kommentarer:

Vonka sa...

Å vad jag är glad för er skull och vår med eftersom vi kan komma och hälsa på er snart i huset.
Jag längtar med <3
Kram min finaste vän.

lotta sa...

Ja jisses vad jag saknar möjligheten att kunna bjuda hem er och andra. Känns som vi inte har kontakt med några längre. Det är tur veckorna går fort, snart snart är det januari och sen är det minsan inte långt kvar. =)