tisdag 10 december 2013

Ingen jul utan en krans

Idag fick jag äntligen lite tid över för att binda årets krans. Skulle ha gjort en i granris men det har inte riktigt funnit tid tilll att åka till skogen och hämta det. Så idag fick mammas cypress offra lite grenar. 
Så här blev resultatet, som vanligt nu förtiden så får ni hålla tillgodo med en mobilbild och dess kvalité. 

Lite granris fick jag dock tag på så utanför dörren ligger det en liten granrisknippe, perfekt att kunna borsta av sig snön på. Som tyvärr just nu håller på att töa bort. Fast för oss som husbyggare är det bra då det sista på grunden ska ordnas i veckan. Lite återfyll så är det klart sen och då kommer vi stå redo för huset som kommer i januari.   

Ta hand om er. 
Kram /Lotta 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men faktiskt så är ju cypressen finare, vad snyggt. Duktigt av dig!

Vonka sa...

Ja jag tycker med det är finare, min krans är oxå av cypress. Så fin den blev. Kram

lotta sa...

Tack fina ni. Ja jag tycker med att det är finast med cypress.